donderdag 16 februari 2012

tag : fake


Heee!,

Het leek me leuk om een tag te doen,

Deze tag zou moeten beslissen hoe ´´fake´´ je bent,

Nou beslis zelf  maar?



Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
nee ben nog maar 15 zal het nooit doen op deze leeftijd,


Gebruik je valse wimpers?

Ja niet altijd hoor, maar op feestjes enzo dan wil ik het nog wel eens doen,


Draag je een weave of extensions?

Nee ik ben trots op me eigen haartjes!

Gebruik je iedere dag make-up?

Ja alleen niet altijd even veel

                    
Zou je een cosmetische operatie overwegen?

ik zei net tegen mam dat ik wel iets wil doen aan me ´´hooded´´ eye´s maar ik zou het nooit overwegen ,


Kan je nog zonder make-up?

Echt niet haha!












Draag je nepnagels?

Ja soms wel want ik zet ze zelf dus lekker makkelijk ;)


Verf je je haren?

Jaa bruin haha lijk ik wat slimmer


Ga je onder de zonnebank?

Jaa soms , moet wel een beetje bruin zijn toch?


Gebruik je selftanners?

Nee veel ste overdreven, ik hou het op me zonnebankje!



Heb je tattoo’s?
nee (:

5 opmerkingen:

  1. Valt wel mee met het nepgehalte. Ben niet zo fan van de zonnebank persoonlijk als ik al voor een fake tan ga, dan doe ik dat liever uit een potje/flesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag!! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    Liefs x

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag!
    elkaar volgen via GFC &bloglovin'? xloves.

    BeantwoordenVerwijderen