zaterdag 14 januari 2012

sinful colors gevonden!

Ik schreef laatst over de geweldige nagellak sinfulcolors >klik<
Ow wat is hij toch fantastisch
Maar bijna nergens verkrijgbaar
Naar het vele zoeken op blogs online ,
Heb ik een website gevonden met allerlei sinfulcolors nagellak!

via deze blog >klik< kwam ik uit eindelijk bij de webshop
Als ik jou was zou ik zeker een kijkje nemen op de site,
Ik wou het zo snel mogelijk aan jullie vertellen (:
dus post maar gelijk een artikel.
Ik denk dat ik het nog wel vaker over deze site zal hebben als ik er bekender mee ben,
Want heb nu nog niks besteld.
Maar zal zeker verandering in komen denk ik,
Ze hebben niet alleen de fantastische sinfulcolors nagellak.
Maar ook producten van sleek , eos enzovoort
Dus ik zal zeker even een kijkje gaan nemen
Dit is de site
http://www.alicejo.com

laat me weten wat je van de site vind?
En of jullie er al een keer iets hebben besteld en hoe het bevalt(:?

3 opmerkingen:

  1. leuke kleurtjes
    ik ga zeker ook kijken op die website
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blog heb je!!
    kom je ook eeen keer op mijn blog kijken??
    ik ben benieuwd wat je ervan vind:)
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    XX

    BeantwoordenVerwijderen