maandag 2 januari 2012

voornemen!


Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig 2012 wensen (:

Mijn eerste voornemen voor het 2012 gaat van start!
Hoe erg ik het ook vind ik zal er straks blij mee zijn,
Opruimen .. pfff
Het bewijst maar weer eens dat ik er een hekel aan heb,
als ik zo naar mij bureau kijk….
Alles staat vol gestampt met nagellak kwasten flesjes kleine spulletjes potjes en ga zo maar door.
Het word dus hoogtijd,
Want niet alleen me bureau ik denk at ik overal wel in me kamer hier en daar oogschaduw , nagellak
en rondslingerende deo bussen tegen kom.
Dus ik ga vandaag nog me lekker aan de gang ,,
Ik denk dat ik sowieso deze vakantie nog een kastje ga zoeken voor me ´´stash´´ en hoop dat het dan
minder chaotisch overal ligt,
Ik hoop dat ik een leuke manier tegen kom dat ik alles opgeruimd kan houden!
En als ik er een heb zal ik het zeker met jullie delen!
Of weten jullie nog een goede opberg manier?
En wat is jou voornemen?

3 opmerkingen:

  1. ahaha zo kan iedereen zien dat er een beautyliefhebber woont :P ik ruim het ook eens in de zoveel tijd op. ik probeer dan ook alleen dingen te houden die ik echt leuk vind en gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pink fairy ,
    haha ja dat is ook weer waar,
    eigenlijk ook wel een goede smoes die ik kan gebruiken voor me ouders,
    ik weet wel dat ik vandaag al een hoop oude makeup die ik echt niet gebruik gewoon heb weg gegooit,
    maarja mischien maar goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen