vrijdag 30 december 2011

pech!


Kerst is weer voorbij en Nieuwjaar komt er aan,
Ik heb lang niks kunnen bloggen omdat ik alleen maar pech had,
Internet viel steeds weg en het heeft er een paar dagen helemaal uitgelegen..
en dan heb ik nu ook al geen mobiel meer :O
Ik had de Samsung galexi mini.














na het uitgaan haalde ik de telefoon uit me broekzak
Deed het touch screen het niet meer ,
Dus ik terug naar de Dixons en nu is hij al een paar weken opgestuurd.
maar het is nog maar de vraag of ik hem terug krijg want waarschijnlijk valt het niet onder de gerantie
Ik heb wel vaker last gehad van Samsung zoals de Samsung star,
Bij kou hield hij er mee op ;o
Hopelijk heb ik meer geluk in 2012!
Weten  jullie misschien nog een fijne mobiel voor mij?
Die niet al te duur is en toch prima werkt met touch screen en android (:?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten