woensdag 14 december 2011

een mooie ooglook!


hier heb ik wat tips voor je ogen ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Eyeliner:

Het op brengen is niet altijd even gemakkelijk .
Ik heb ook moeten oefen tot ik eindelijk een rechte nette lijn kon maken.

Je hebt heel veel verschilde soorten eyeliner,
Liquid of gel eyeliner , in stiftjesvorm en noem maar op.
Ik zal als ik jou was even kijken wat het best bij je past en waar je het fijnst mee werkt,

Veel oefenen helpt!

Ik zal ook eerst gewoon veel en goed oefenen voor je het meteen gaat proberen ,
Stel je voor heb je net een hele mooie ooglook gemaakt ga je eyeliner aan brengen mislukt ie!
Moet alles over nieuw tja ,..


Mascara:

Met mascara kan je je eigen natuurlijke mooie lange wimpers juist accentueren of als je kleinere wimpers hebt je juist verlengen,

Als je een donkere haarkleur hebt is zwarte mascara meestal het mooist!
Maar als je blond bent staat niet alleen zwart heel mooi maar ook iets grijzige of een bruinen,

Je moet wel regelmatig je mascara vervangen voor alle bacterie die er in komen,

als je je wimpers wil krullen of oogschaduw aan wilt brengen doe dat dan voor dat je mascara opdoet,

als je als een gek gaat pompen in je mascara inplaats van met je borsteltjes rondjes draaid droogt je mascara heel snel uit omdat er dan te veel lucht bij komt.

Wacht even tot je mascara droog is en doe ze niet meteen open voordat er allemaal mascara boven je ogen zit.

Vergeet je ooghoeken niet!
Als je in de buitenste ooghoeken een extra laagje aan brengt geeft het een mooi liftend effect

Oogschaduw:

Als je oogschaduw op wil dan zal ik altijd een oogschaduw base op doen!
daarvan komen de kleuren mooier uit en blijft het langer zitten!

Als je kiest voor de bekende ‘’smokey eye ‘’ hou dan de rest rustig,
Doe bijv geen knal paarse lipstick op,
Het moet natuurlijk ook niet to match worden.

Als de oogschaduw die je wilt gebruiken niet zo gepigmenteerd is kun je je borsteltje natuurlijk eerst een beetje nat maken , niet te nat natuurlijk maar gewoon vochtig en je zult zien dat hij een stuk gepigmenteerder is op je ogen!

Ik vind het persoonlijk mooier om als je met meerdere kleuren werkt licht naar donker te doen,





Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad?

Hebben jullie zelf nog een paar tips?

Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten