donderdag 8 december 2011

kerst!


De december maand,

Sinterklaas is weer voor bij en gelijk is iedereen vol op met kerst bezig!
Bij sommige gezinnen staat de kerst boom al op getuigd.
Ik zag laats een heel klein meisje in de kruidvat kerstbalen kopen ze keek me heel schattig lachend aan ,
Dan krijg ik al gelijk zo een warm kerst gevoel!
Ik heb eigenlijk een hekel aan de kou en de vieze natte sneeuw,
Maar ik vind het natuurlijk ook hartstikke gezellig om lekker met je sloffen in je meest comfortabele kleding lekker op te bank te hangen met een lekkere kop chocolade melk.
Daar word toch iedereen vrolijk van?
En dat gevoel als je beneden komt je ziet de kerst boom helemaal versierd en er ligt een enorme stapel cadeaus onder?
En dan wachten tot je het gezellig met heel het gezin kan uit pakken en een leuke avond er van kan maken dan is mij kerst geslaagd!


Waarvan krijg jij een kerstgevoel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten