donderdag 1 december 2011

nagels.


Ik hou ontzettend van verzorgde nagels!
Vooral als ze mooi lang zijn ( niet té lang natuurlijk :')  … )
En een mooi kleurtje maakt het af
zo een jaartje geleden braken mij nagels telkens af en besloot ik om acryl nagels te doen..
Ik vind dat stiekem ontzettend duur om elke keer maar weer terug te gaan!

Dus ik besloot het zelf te gaan doen ..

Ik dacht met een beetje oefenen lukt het me vast wel haha.
Stiekem keek ik eerst een paar youtube filmpjes zodat ik weet hoe het ongeveer ging en toen maar zelf aan de gang!

En wat ben ik blij dat het me nu eindelijk lukt..!
Ik had voor zo rond de 50 euro een beginners pakket gekocht en als het me niet zou bevallen tsja pech !

Maar het bevalt me juist wel !
Dus ik zal als ik jullie was ook lekker aan de gang gaan met acryl nagels want het is zeker een aanrader  !

Het is harstikken leuk en het staat nog verzorgd en mooi ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten