woensdag 7 december 2011

vampire's love

als ik een keer bij de kruidvat ben loop automatisch even naar de koopjes bakken om te kijken of er iets leuks tussen zit.
Meestal liggen er van die gebruikte spulletjes in bah.
Ik kan er ook meestal niet slagen maar er liggen ook wel eens nog verpakten spulletjes.

Gelukkig zag ik toen ik even keek de volumizing lash powder van essence de vampire´s love collectie.
Ik was de vorige keer zo aan het twijfelen van zal ik het nu wel of niet doen.
Wat ben ik blij dat ik het heb gedaan!
Ik was zo benieuwd naar het resultaat want ze beloven je extra lange wimpers en volume
en ik had daar zo mijn twijfels over. 
Nou dat is zeker gelukt!
Al is het wel een heel gedoe om op te brengen,.
Want ik zal het niet aan raden als je lenzen hebt.
Het zijn allemaal kleine witte vezeltjes in een potje die je met een plastic mascara borsteltje moet aan brengen..
je moet een laagje mascara doen dan een keer de vezels en nog een laagje mascara dat het goed blijft zitten.
Maar het is lastig om het te gebruiken zonder dat er overal van die vezels zitten..
Dus dat word nog even oefenen (:
Ik denk als ze nog een keer gaan verkopen dat ik het zeker zal kopen ik ben er echt heel te vrede mee!
ik heb voor jullie een foto van een voor en een na resultaat gemaakt maar omdat het met me mobiel gemaakt is is het niet spetterend''

voor:

 en hier het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten